Stratený nájdenec
Satoru Matsudo sa presťahuje do Tokia a dúfa, že sa stane hercom. Má problémy preraziť, ale jeho šťastie sa otočí, keď nájde letenku, ktorá patrí riaditeľke talentovej agentúry. Prejde istý čas a Satoru si spraví meno ako herec. Dostane telefonát z Ameriky. Dúfa, že je to ponuka z Hollywoodu, ale namiesto toho počúva o svojom staršom odcudzenom bratovi.