Milo Murphy's Law
Milo vždy očakáva neočakávané. Bez ohľadu na to, čo sa pokazí, Milo je pripravený na každú možnosť, vyzbrojený vedomosťami, batohom zásob a nekonečným zmyslom pre optimizmus.
Milo Murphy je pra-pra-pra-pravnukom skutočného Murphyho z Murphyho zákona. Milo vždy očakáva neočakávané. Bez ohľadu na to, čo sa pokazí, Milo je pripravený na každú možnosť, vyzbrojený vedomosťami, batohom zásob a nekonečným zmyslom pre optimizmus, ktorý dokáže premeniť každú katastrofu na dobrodružstvo.