Vražda na konci sveta
Mladú amatérsku detektívku a šikovnú hackerku Darby Hartovú pozvú na oddychový pobyt na odľahlé miesto, ale keď jedného hosťa nájdu mŕtveho, Darby musí využiť svoje schopnosti a dokázať, že išlo o vraždu, skôr ako vrah zabije niekoho ďalšieho.