Snehuliak Olaf nás zabaví jedinečným prerozprávaním piatich obľúbených rozprávok z dielne Disney. Charizmatický a všestranný Olaf prejaví svojho divadelného ducha, vyskúša si úlohu morskej panny, džina a levieho kráľa (a všetko medzi tým) a rozveselí Arendelle vlastnou verziou obľúbených príbehov.
Snehuliak Olaf vstúpi do svetla reflektorov a stane sa z neho producent, herec, kostymér a scénograf. V rámci série krátkych animovaných filmov nás zabaví jedinečným prerozprávaním piatich obľúbených rozprávok z dielne Walt Disney Animation Studios. Charizmatický a všestranný Olaf prejaví svojho divadelného ducha, vyskúša si úlohu morskej panny, džina a levieho kráľa (a všetko medzi tým) a rozveselí Arendelle vlastnou verziou obľúbených príbehov. Olafovi opäť prepožičia hlas Josh Gad, o animáciu sa postaral Hyrum Osmond a produkciu zastrešovala Jennifer Newfieldová.