Pauline
Pauline otehotnie po vzťahu na jednu noc s Lukasom. S tehotenstvom však niečo nie je v poriadku. Keď Lukas odhalí, že je synom inkarnovaného diabla a dedičom pekla, už nič nie je ako predtým. Medzi frontami démonov a anjelov získava tehotná Pauline aj nadprirodzené schopnosti. Stáva sa rozhodujúcou silou v epickom boji medzi dobrom a zlom.
Pauline sa chystá ukončiť strednú školu a má na dosah štipendium v zahraničí. Všetko sa zmení, keď devätnásťročná slečna otehotnie po vzťahu na jednu noc s Lukasom. To pokazí všetky jej plány a rozhodne sa nechce na Lukasa citovo naviazať. Navyše, s tehotenstvom niečo nie je v poriadku. Pauline rozvíja nadprirodzené schopnosti. Zistí, že Lukas je synom inkarnovaného diabla, a potom je uväznená medzi anjelmi a démonmi - a na očiach samotnej kráľovnej pekla. Démon v jej bruchu sa ukáže ako rozhodujúca sila v epickej bitke medzi dobrom a zlom. A Pauline? Vraj má zachrániť svet. Čo to má, dopekla, byť?