Ralph & Katie
Keď sme naposledy videli Ralpha a Katie, práve mali svadbu roka. Teraz sa vrátime do krásy Jazernej oblasti a budeme sledovať náš pár, ktorý prežíva prvý rok manželstva. Pri hľadaní cesty životom, láskou a nezávislosťou narazia Ralph a Katie na prekážky a výzvy, s ktorými sa stretávajú všetci novomanželia, avšak s dodatočným požehnaním alebo komplikáciou, že obaja majú Downov syndróm.