Salem
Seriál Salem je zasadený do Massachusetts nestabilného 17. storočia a ukazuje pravdu o tom, čo skutočne spôsobilo neslávne známe čarodejnícke procesy v meste, a nebojí sa odhaliť temnú a nadprirodzenú pravdu.