Sam zo Saska
Predlohou miniseriálu je skutočný príbeh o vzostupe a páde Samuela Meffireho vo východnom Nemecku. Zachytáva Samovo zúfalé hľadanie miesta, ktoré by mohol nazvať domovom, keď bojuje za uznanie a spravodlivosť. Prvý černošský policajt sa stáva mediálnou hviezdou a napokon zločincom v divokých rokoch po zjednotení Nemecka.