Susah Sinyal: Seriál
Tante Maya, poverená svojou sestrou, privedie zo Sumby svojich dôveryhodných, ale vidiecky zmýšľajúcich zamestnancov Yosa a Melkiho, aby spravovali hotel v Anyeri. Má tiež za úlohu vybrať nového manažéra spomedzi troch skúsenejších zamestnancov, Oci, Sudunga a Randiho. Doteraz dobre spravovaný hotel sa dostáva do problémov, keď zamestnanci súperia o pozornosť a uznanie Tante Mayi.
Tante Mayu požiadajú, aby tri mesiace viedla hotel v Anyeri, kým bude jej sestra a švagor v zahraničí. Privádza so sebou svojich spoľahlivých zamestnancov zo Sumby, Yosa a Melkiho.
Má tiež vybrať spomedzi súčasných zamestnancov hotela nového manažéra. Traja zamestnanci, ktorí sú najskúsenejší a v hoteli pôsobia najdlhšie, sú Oci, Sudung a Randi. Súperia medzi sebou, aby získali pozornosť a uznanie Tante Mayi. Od príchodu Tante Mayi sa stále objavujú nové a nové problémy. Súperenie medzi stálymi zamestnancami narúša fungovanie dovtedy dobre fungujúceho hotela a Yos s Melkim tiež majú čo robiť, aby sa prispôsobili novej situácii. Osobné problémy všetkých zamestnancov spôsobujú problémy aj hotelu.