Thank You, Goodnight: Príbeh Bon Jovi
Thank You, Goodnight je štvordielny dokumentárny seriál, ktorý zachytáva impozantnú minulosť a neistú budúcnosť ikonickej kapely Bon Jovi. 40-ročná odysea velebenia rokenrolových idolov sa ocitá na pokraji priepasti, keď hrozí, že zranenie hlasiviek všetko stopne.