The 80s: The Decade That Made Us
Vydajte sa na prehliadku desaťročím, ktoré z nás urobilo to, čím sme! THE 80s nie je o nostalgii, ale o desaťročí ľudí, rozhodnutí a vynálezov, ktoré zmenili našu budúcnosť. Svoj pohľad na vec ponúknu tí, ktorí tieto ikonické momenty prežili. Bolo to 10 rokov nepretržitého lesku, nekontrolovaného nadbytku, bezohľadných ambícií a výbušných technologických inovácií, ktoré spolu priniesli historické zmeny a globálne udalosti, vďaka ktorým sme dnes tým, čím sme.
V tomto veľkolepom megadokumente rozpráva National Geographic príbeh 80. rokov tak, ako ho nepoznáte. Táto impozantná prehliadka sa odohráva prostredníctvom úžasných archívnych záznamov a dramatických rekonštrukcií, obsahuje rozhovory s hudobnými a filmovými hviezdami, ako aj titanmi z oblasti technológií, obchodu, médií a politiky. Svet sa v 80. rokoch naučil žiť, pracovať a oddychovať úplne novým spôsobom. Prinášame vám desať rokov prelomových inovácií, pôvabu, úspechu a ambícií, zachytených prostredníctvom fascinujúcich trendov. Bola to dekáda priekopníkov, ktorí formovali náš dnešný svet. Vitajte späť v 80. rokoch.