The Fable
Fable je neporaziteľný nájomný vrah, ktorý dokáže zničiť akéhokoľvek protivníka do šiestich sekúnd. Jedného dňa mu šéf jeho organizácie prikáže, aby rok nikoho nezabil a žil obyčajný život. Tak sa začína Fableho pokojná, vtipná a mierne excentrická jednoročná pauza od zabíjania.