Starý chlap
Dan Chase utiekol pred desiatkami rokov zo CIA a odvtedy žije mimo spoločnosti. Keď za ním príde nájomný vrah a chce ho zabiť, starý agent zistí, že ak si chce zabezpečiť budúcnosť, musí sa vyrovnať s minulosťou.