The Orville
Dej seriálu odohrávajúci sa 400 rokov v budúcnosti prináša dobrodružstvá prieskumnej vesmírnej lode Orville. Členovia posádky, ľudia a mimozemšťania, sa stretávajú so zázrakmi aj nástrahami vesmíru.