Walking Dead
Georgie Rick Grimes je šerifom malého mesta, ktorý sa po zranení pri výkone služby prebudí z kómy a zistí, že svet je zamorený nemŕtvymi.
Seriál sleduje skupinu preživších počas apokalypsy, v ktorej svet ovládli nebezpeční nemŕtvi. Avšak medziľudské konflikty niekedy predstavujú ešte hrozivejšie nebezpečenstvo, keďže niektorí ľudia sú ochotní urobiť čokoľvek, aby prežili.