Seriál Krásne maličkosti podľa úspešnej knižnej zbierky od Cheryl Strayedovej je o žene, ktorej manželstvo je v koncoch, dcéra sa s ňou takmer nerozpráva a jej spisovateľská kariéra je na bode nula. Keď jej kamarát navrhne, aby prebrala poradenskú rubriku v časopise, Clare si myslí, že je tou poslednou vhodnou osobou pre túto prácu... a možno práve ona je na ňu kvalifikovaná.