Veľké nádeje
Príbeh o dospievaní siroty Pipa, ktorý túži po lepšom živote, až kým mu zvrat osudu neukáže temný svet možností. Je prinútený znášať skutočnú cenu tohto nového sveta a či ho spraví mužom, ktorým by chcel byť.
Tento šesťdielny seriál je založený na rovnomennom románe od Charlesa Dickensa. Sleduje príbeh o dospievaní siroty Pipa, ktorý túži po lepšom živote, až kým mu zvrat osudu a podlé konanie záhadnej a excentrickej slečny Havishamovej neukáže temný svet možností. S veľkými nádejami, ktoré do neho vložili, bude Pip musieť prísť na skutočnú cenu tohto nového sveta a či z neho naozaj urobí muža, ktorým chce byť. Dickensov román je ostrou kritikou triedneho systému a bol publikovaný v roku 1861 po tom, ako bol prvýkrát vydaný ako séria týždenných kapitol, ktoré začali vychádzať v decembri 1860.