Wu-Tang: Americká sága
Dej sa odohráva začiatkom 90. rokov v New Yorku počas epidémie crack kokaínu a zaoberá sa vznikom skupiny Wu-Tang Clan. Bobby Diggs dáva dokopy niekoľko mladých černochov. Nakoniec sa ich veľký úspech stane najneočakávanejším v americkej histórii.