Zoznámte sa so šimpanzmi
„Zoznámte sa so šimpanzmi“ divákom predstaví tajný svet prírodnej rezervácie Chimp Haven, ktorá patrí medzi najväčšie a najzaujímavejšie rezervácie na svete. Hlboko v lesoch Louisiany, na ploche 80 hektárov našlo útočisko takmer 300 šimpanzov. Šesť častí seriálu od National Geographic sleduje radosti a strasti tejto výnimočnej skupiny šimpanzov.
„Zoznámte sa so šimpanzmi“ divákom predstaví tajný svet prírodnej rezervácie Chimp Haven, ktorá patrí medzi najväčšie a najzaujímavejšie rezervácie na svete. Hlboko v lesoch Louisiany, na ploche 80 hektárov našlo útočisko takmer 300 šimpanzov. Šesť častí seriálu od National Geographic sleduje radosti a strasti tejto výnimočnej skupiny šimpanzov, ktorí dostali druhú šancu na život vďaka obetavosti, súcitu a bezhraničnému odhodlaniu personálu. Šimpanzy, ktoré sú srdcom a dušou seriálu, sa vďaka dokonalej kombinácii prírodopisu a filmárskeho umenia založenom na pozorovaní objavujú v popredí a sú centrom pozornosti. Zoznámte sa so šimpanzmi – dráma zo skutočného života, plná emócií – ponúka jedinečný pohľad do udalostí v Chimp Haven: nechýbajú hádky o jedlo, spojenectvá, romániky, priateľstvá, slzy, záchvaty hnevu, smola aj zlomené srdcia.