High Crimes
En kvinna blir indragen i en stor militär mörkläggning när det avslöjas att hennes man inte är den han säger.
En kvinnlig advokat får veta att hennes man är en marinofficer som deserterade femton år tidigare och är anklagad för att ha mördat femton civila i El Salvador. Hon tror honom när han säger att han blir ditsatt som en del av en militär mörkläggning och försvarar honom i en militärdomstol.