The Jewel Thief
En dokumentär om en tonårig bankrånare från Omaha, Nebraska vid namn Gerald Blanchard, som iscensatte vad som anses vara det mest sofistikerade rånet genom tiderna – stölden av Österrikes kronjuvel, "Sisi-stjärnan". Gerald Blanchard berättar historien tillsammans med sin mamma och de två kanadensiska poliserna som fällde honom.