Antwone Fisher
Filmen Antwone Fisher är inspirerad av verkliga händelser och berättar den fängslande historien om en oroad sjöman som beordras att gå till flottans psykiatriker på grund av sitt häftiga humör. Han anar inte att hans första besök hos läkaren ska leda honom på en otrolig känslomässig resa för att möta sitt smärtsamma förflutna och skapa kontakt med familjen han aldrig känt.