Uppdrag: Hund
I varje avsnitt får vi inblick i Matts innovativa tillvägagångssätt för att förändra hundars beteenden, från anknytningsproblematik till ilska som beror på rädsla. Avsnitten innehåller inspirerande berättelser om återanpassning och är fulla med användbar information som kommer att hjälpa djurägare att förbättra livet tillsammans med sina fyrbenta vänner.