Cirkus på havsbotten
Havsvågor bildar merbabies som kallas till en vattencirkuslekplats på havsbotten där de interagerar med olika sjöhästar, sjöstjärnor och annat marint liv, innan de försvinner upp till ytan där de kom ifrån.