Superstjärnor
Vi presenterar sällsynt material och intima detaljer om rebellerna som formade den amerikanska kulturen. Dyk djupt in i dessa ikoners liv med vänner och familj som avslöjar de explosionsartade uppgångarna och det förödande priset för berömmelse.