Vi är bäst!
Året är 1982 i Stockholm. Tre 13-åriga flickor – Bobo, Klara och Hedvig – fördriver sin tid med att dra omkring på gatorna. De har fått lära sig att ta hand om sig själva alldeles för tidigt och en dag bestämmer de sig för att starta ett punkband.
Året är 1982 i Stockholm. Tre 13-åriga flickor – Bobo, Klara och Hedvig – fördriver sin tid med att dra omkring på gatorna. De är modiga, tuffa och starka men samtidigt svaga, förvirrade och konstiga. De har fått lära sig att ta hand om sig själva alldeles för tidigt, som att rosta fiskpinnar i brödrosten när mamma är på puben. Så en dag bestämmer de sig för att starta ett punkband utan några instrument, trots att alla säger att punken är död.