Made in America
När 18-åriga Zora (Long), dotter till en mycket självständig, ensamstående mamma och stolt afroamerikan (Goldberg), får reda på genom ett blodprov att hon inte är släkt med den sedan länge avlidne, väl respekterade svarta mannen hon hade trott var hennes förälder söker hon i registret på en spermiebank efter sin biologiske far.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long och Will Smith spelar huvudrollerna i en komedi om att hitta sig själv genom att hitta sin familj – även om den familjen inte är vad du förväntade dig. När 18-åriga Zora (Long), dotter till en mycket självständig, ensamstående mamma och stolt afroamerikan (Goldberg), får reda på genom ett blodprov att hon inte är släkt med den sedan länge avlidne, väl respekterade svarta mannen hon hade trott var hennes förälder söker hon i registret på en spermiebank efter sin biologiske far. Med hjälp av sin bästa vän (Will Smith) hittar hon givaren: en bilhandlare med begagnade bilar (Ted Danson) som är en välkänd lögnare ... och dessutom vit. Han kanske inte är hennes drömpappa, men Zoras obevekliga önskan att lära känna sin far – vem eller vad han än må vara – kommer att förvandla denna brokiga skara till en familj som är Made in America.