Room Taken
Nyanländ i Irland är Isaac desperat efter en sovplats. Han flyttar i hemlighet in hos en äldre, blind kvinna, och mellan dem växer ett unikt band fram.
Nyanländ i Irland är Isaac en av allt fler hemlösa. På ett kafé träffar han Victoria, en äldre blind kvinna, och när han lämnar tillbaka hennes kvarglömda väska ser han sin chans. I desperat behov av tak över huvudet smyger han in och bosätter sig i hennes hus i hemlighet. Det blir en nervkittlande tillvaro där Isaac måste hålla sig gömd för kvinnan som upplever världen genom ljud. Med tiden växer ett oväntat band fram mellan de två.