Expedition Amelia Earhart
National Geographic Explorer dr Robert Ballard planerar en expedition för att lösa försvinnandet av Amelia Earhart. Expedition Amelia Earhart följer ledtrådar som leder Ballard till en öde ö ute i Stilla havet och forskar om Earhart, speciellt om hur hon blev en inspiration i historien.