A Holiday Short: Best Christmas Ever
När tomten misstolkar klottret på en flickas önskelista vaknar hon på juldagsmorgonen och hittar en ovanlig ny vän under granen. Kortfilmen av Taika Waititi, med röst av John Goodman, är en hjärtevärmande berättelse om vänskapen mellan en flicka och hennes ofärdiga Doodle.