Summer of Soul
I sin uppmärksammade debut som filmskapare presenterar Ahmir "Questlove" Thompson en stark och känslosam dokumentär – dels en musikfilm, dels ett historiskt dokument om en monumental händelse som hyllar svart historia, kultur och mode.