Shadow Detective
Taekrok, en gammal polis som snart går i pension, tar emot ett hotfullt samtal från en okänd man och blir falskt anklagad för mord. Utpressaren kallar sig för en vän och föreslår att de spelar ett spel. Han beordrar Taekrok att granska de tidigare fallen som han var ansvarig för. Den gamla polisen erinrar sig desperat det förflutna för att ta reda på vem utpressaren är och avslöja hans avsikter. Kan Taekrok slutföra det spännande spelet?