Död i gryningen
Den första skräcknaturserien någonsin från skaparna av "The Walking Dead" visar vildmarkens fasor efter att solen går ner.
Nattetid väcks sanddynerna i den arabiska öknen till liv genom unika djur särskilt anpassade till ett liv i denna fientliga miljö.