Yakuza Lover
Kaxiga universitetsstudenten Yuri drömmer om en man som älskar henne för den hon är. En dag hamnar hon i trubbel på en fest, men räddas av Toshiomi Oya, som ger henne ett visitkort. Men på visitkortet står namnet på en yakuzagrupp! Toshiomi dras till Yuris starka beslutsamhet och Yuri dras till hans gentlemannamässighet. De motstridiga älskande inleder en passionerad romans, men folk försöker splittra dem. Trots det, växer deras kärlek starkare. Detta är en berättelse om en farlig romans.
Yuri går tveksamt till gruppens kontor för att tacka mannen och möts av Toshiomis vänliga leende.