Tillsammans
Det är 1975 i Sverige. Elisabeth är trött på sin våldsamma make och packar sina och sina barns väskor och flyttar till sin bror som bor i ett frigjort kollektiv.
Året är 1975 i Sverige. Den ganska ordinära hemmafrun Elisabeth är trött på sin våldsamma make och packar sina väskor, tar sina barn och flyttar till sin bror Göran. Han bor i kollektiv med långhåriga människor som diskuterar politik, har fritt sex, odlar grönsaker och dricker massor av rödvin.