BLACKPINK THE MOVIE
Den globala K-popsuccén BLACKPINK firar sitt femårsjubileum med släppet av BLACKPINK THE MOVIE, som också är en speciell gåva till BLACKPINKs älskade fanskara BLINK. Filmen firar gamla minnen och bandets passionerade uppträdanden.