State of The Union
Louise och Tom träffas varje vecka på en pub en stund innan deras terapisamtal. Vi får följa det nyligen separerade paret som tar några drinkar och förbereder sig för sitt första möte med terapeuten. De första ledtrådarna till vad som orsakat sprickan i deras relation dyker upp: en otrohetsaffär.