En främling i familjen
En hjärtskärande berättelse om en pojkes hemska relation med sin nya styvfar och hans känslomässigt ärrade mor.
För Toby Wolff och hans frånskilda mamma Caroline var 1950-talets liv inte särskilt lätt. Dessa två fria andar och långresenärer bosatte sig i nordvästra Amerika, där livet skulle bli bättre. Hoppas de. När Caroline träffar en artig garagemekaniker verkar livet vända. Men när de två gifter sig får Toby och Caroline snart reda på att han är en missbrukande och oresonlig alkoholist, och måste försöka att hålla hoppet uppe i en omöjlig situation. Baserad på en sann historia av Tobias Wolff.