Street Kings
När bevis pekar på att en polis har avrättat en kollega, tvingas han gå upp mot poliskulturen han har varit en del av i hela sin karriär.
En hänsynslös men principfast detektiv upptäcker att hans karismatiska mentor har satt dit poliser, inklusive honom, för att skydda sig själv och sina överordnade. Detektivens naiva men engagerade partner är dömd och en internutredning får överraskande konsekvenser.