Bad Luck
Lippo, Dagmar, Karl och Rizzo, som var och en kämpar med sina egna problem, ger sig ut på en jakt efter lycka. Lippo står inför plötslig arbetslöshet, Dagmar hittar en pistol och planerar ett rån, Karl säljer vattenfilter för att klara sig och Rizzo kämpar med att vara annorlunda. Trots deras ansträngningar känns lyckan utom räckhåll efter en serie missöden och bilolyckor.