Barcelona (Un Mapa)
I Barcelonas gamla stadsdel står sex stadsbor inför ensamhet i en gammal lägenhet. Ett äldre par, hennes bror och tre hyresgäster, inklusive en gravid sydamerikansk flicka, samlas när den äldre mannen, som närmar sig döden, söker ensamhet för sina sista dagar. I denna opretentiösa lägenhet i Barcelona vecklas livets komplexiteter ut.