Beads on One String
I denna unika roadmovie reser 50 främlingar till heliga platser i Indien för att finna gemensam grund i sina olika trosuppfattningar. Inspirerade av Meher Baba utforskar de mysticism och spiritualitet, möter utmaningar och nya upptäckter längs vägen.