Brilliant Corners: Jamaica
I Jamaica beger sig Sam till sydost för vågor. När han passerar Bull Bay upptäcker han Boston Beachs surfing-arv. Fördjupad i den lokala kulturen omfamnar Sam jamaicansk patwa och visar upp olika sidor av Karibien. Att bevittna damfotbollsskicklighet leder till en minnesvärd dancehall-krock.