Cloaca
Fyra gamla universitetsvänner återförenas av omständigheter. Joep, en parlamentsledamot, söker fristad hos Pieter, en kommunal tjänsteman, medan han hanterar en äktenskapskris. Samtidigt försöker Tom, en kokainberoende advokat, hjälpa Pieter mitt i sin egen professionella nedgång. När de navigerar genom sina sammanflätade liv uppstår konflikter som avslöjar vänskapens bräcklighet.