Combat Girls
Marisa, en 20-årig tysk neonazist, konfronterar sina extrema övertygelser när hon blir vän med en ung afghansk flykting. Medan hon ifrågasätter sin grupps hatfyllda ideologi brottas Marisa med utmaningen att befria sig från extremism och omfamna tolerans.