Djungelboken: Mowglis äventyr
I uppföljaren till den tecknade filmen från 1967 får vi här följa Mowglis resa från liten pojke till att han växer upp och blir en man. Ta del av hans vänskap med Baloo och hans tuffa strid mot djungelns mest skräckinjagande djur, den hotfulla och hämndlystna tigern Shere Khan.