Dr. Dolittle 3
Maya Dolittle (Kyla Pratt) vill bara vara en vanlig tonåring, men det finns ett litet problem: hon har ärvt sin pappas förmåga att kunna prata med djur. Därför hamnar hon alltid i konstiga situationer som driver både hennes vänner och föräldrar till vansinne… På årets sommarläger försöker Maya dölja sin speciella begåvning för att passa in bättre.