Starstruck
Den snygga popstjärnan Christopher Wilde har berömmelse, förmögenhet och en stor Hollywood-film som väntar på honom. Men efter att ha träffat Jessica Olson, en jordnära tjej från landet, står han inför valet att följa sitt hjärta eller göra det som är bäst för sin karriär.