Vaiana 2 Sing-Along
Följ med i låttexterna på skärmen och sjung med Vaiana och Maui när de återförenas i Vaiana 2 för en ny, lång resa med härliga, nya låtar som "Chi Hoo", "Det skulle bli vi" och "Långt härifrån". Endast tillgänglig på engelska.