White Men Can't Jump
I den här moderna nytolkningen av den ikoniska filmen går Jeremy, en tidigare stjärna vars skador satte käppar i hjulet för hans karriär, ihop med Kamal, en tidigare lovande spelare som sjabblade bort sin karriär. De två spelarna slår sig samman för ett sista försök att leva ut sina drömmar och tvingas samtidigt hantera slitna relationer, ekonomiska problem och egna kamper inombords.